Dokładamy wszelkich starań, aby Klient dokonujący u nas zakupy miał gwarancje bezpieczeństwa dotyczące zarówno jakości towarów, zasad przechowywania powierzonych nam danych osobowych, jak i jakości obsługi serwisowej podczas trwania gwarancji.
Sprzedajemy tylko produkty wysokiej jakości renomowanych producentów. Produkty są fabrycznie nowe i posiadają oryginalne opakowanie.
Dodatkowo każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym 1.pl bez problemów można zwrócić korzystając z prawa odstąpienia od umowy w ciągu 16 dni.
Wszystkie towary znajdujące się w Sklepie internetowym 1.pl objęte są gwarancją Producenta (o ile Producent gwarancji udziela), której treść załączona jest każdorazowo do dostarczonego/odebranego osobiście towaru oraz jest udostępniona na kartach produktów na stronie internetowej Sklepu internetowego.
Wyjątek stanowią produkty z oznaczeniem stanu: NOWY/ Repack. Te produkty nie posiadają gwarancji producenta.
Po upływie gwarancji producenta, ACTION udziela dodatkowego 1 (jednego) miesiąca gwarancji własnej. Warunki gwarancji ACTION odpowiadają warunkom gwarancji oferowanej przez producenta z wyłączeniem okresu jej trwania. Bieg gwarancji ACTION rozpoczyna się w ostatnim dniu gwarancji producenta i upływa po okresie miesiąca. Klienci zainteresowani skorzystaniem z gwarancji ACTION powinni dostarczyć towar na adres ACTION – Dział Reklamacji Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno z dopiskiem: „1.pl Gwarancja dodatkowa”. Sklep internetowy obowiązany jest do dostarczania rzeczy bez wad.
Produkty z oznaczeniem stanu: NOWY/ Repack są objęte gwarancją sklepu. Dokładny okres przydzielonej gwarancji umieszczony jest na karcie produktu w specyfikacji.
Każdy produkt objęty gwarancją sklepu oznaczony jest powyższym certyfikatem na karcie produktu.
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze, nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Action SA udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu.
Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”.
Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru.
Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport.
W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem sklep@1.pl