1.pl - sklep internetowy
Wszystkie kategorie
Wszystkie kategorie
Laptopy
Laptopy gamingowe
Laptopy biznesowe
Akcesoria
(+1) miesiąc gwarancji więcej
(+1) 16 dni na zwrot
(+1) reklamacja w 13 dni
(+1) dark mode
(+1) dzień na odstąpienie
(+1) live chat

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia

Realizacja zamówienia rozpoczyna się momencie potwierdzenia rezerwacji produktu. Potwierdzenie rezerwacji przesyłane jest w e-mailu. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie nie zostanie zrealizowane. O przekazaniu paczki do wysyłki, klient informowany jest pocztą e-mailową. Wiadomość zawiera dane firmy spedycyjnej oraz numer listu przewozowego. W okresie czternastu dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 – 48 godzin od momentu ich potwierdzenia. W szczególnych przypadkach realizacja zamówienia może przedłużyć się do siedmiu dni roboczych. Klient w każdej chwili ma możliwość śledzenia swojej przesyłki. Wymagane do tej czynności dane, otrzymuje e-mailem.

Ważne!!! Mimo dołożenia wszelkich starań w bezpieczny sposób pakowania naszych przesyłek prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera zawartości i stanu przesyłki. W przypadku uszkodzenia lub niezgodności zamówienia z dostarczonym towarem prosimy o nie przyjmowanie przesyłki i niezwłoczny kontakt:

z biurem obsługi klienta 22 22 82 072 (dla tel. komórkowych)

Sklep internetowy 1.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z przyczyn technicznych lub wyczerpania zapasów magazynowych.

Informujemy, że nie mamy wpływu na pracę kurierów firm spedycyjnych. Nie ma możliwości umawiania się na konkretną godzinę dostawy, nie dysponujemy również numerami telefonów do kurierów. Wszelkie informacje dotyczące dostawy można uzyskać kontaktując się z infolinią firmy spedycyjnej. Firmy kurierskie dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce “Zamówienia”.

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy również drogą mailową.

Statusy zamówień - szczegółowe informacje dla Użytkownika o zamówieniu przesyłane przez ACTION w wiadomościach e-mail, o następujących statusach:

Jak anulować zamówienie?

Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta pod adresem sklep@1.pl 

Dla szybkiej identyfikacji zamówienia, w temacie podaj swój numer zamówienia.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Istnieje kilka powodów, dla których zamówienie mogło zostać anulowane. Jednym z nich może być m.in. brak płatności w wyznaczony terminie. Dla uzyskania dokładnych informacji polecamy:

Jak najszybciej skontaktować się ze sklepem w sprawie mojego zamówienia?

Do dyspozycji jest kilka sposobów komunikacji z naszym sklepem. Oto ich lista:

Action S.A. - sklep 1.pl

Zamienie, ul. Dawidowska 10

05-500 Piaseczno

Jak zrobić zakupy na raty?

Proces zakupów na raty opisany został w zakładce Raty

Jakie są koszty i sposoby dostawy?

Sposoby oraz koszty dostawy opisane zostały w zakładce Dostawa.

Ograniczenia dotyczące dostaw: dostawy realizowane są na terenie Polski, w godzinach od 9 do 17 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Ograniczenia określone są na stronie internetowej Sklepu internetowego - zakładka: Realizacja zamówienia. ACTION zastrzega, iż aktualne formy dostawy mogą się różnić od tych aktualnie dostępnych w Sklepie internetowym.

Jakie są sposoby płatności?

Formy płatności opisane zostały w zakładce Formy płatności.

Jak sprawdzić dostępność towaru?

Na stronie naszego sklepu prezentowane są produkty aktualnie dostępne. Wyjątek stanowią premiery, które mogą mieć inny termin realizacji zamówienia określony przez producenta. 

W przypadku, gdy nie dysponujemy wystarczającą ilością danego asortymentu (może to wystąpić podczas bardzo dużego zainteresowania klientów danym porduktem), klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez dział obsługi klienta. 

Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. 

Jak mogę ubezpieczyć zakupiony towar?

Sprawdź i wybierz wariant ubezpieczenia opisany w zakładce Ubezpieczenie.

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

W celu zgłoszenia awarii sprzętu należy zapoznać się i wypełnić Formularz zgłoszeniowy.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając na piśmie oświadczenie woli w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od dnia wydania rzeczy, a w przypadku gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi – od dnia jej zawarcia. W celu dokonania zwrotu należy postępować zgodnie z Formularzem zgłoszeniowym.